Hello Again, World!

Assalamualaikum wbt

Rindunya blog ni!

Pagi tadi saya ada berbual dengan seorang rakan sekerja di tempat kerja. Jiran sebelah meja ni. Kebetulan dah seminggu lebih tak bertembung muka sebab masing-masing sibuk dengan projek masing-masing dan baru hari ini kami sempat bertemu di pejabat. Jadi, perbincangan kami berkisar tentang menyahtoksik kehidupan yang penuh toksik.

Saya rasa ia sesuatu yang sangat logik dan penting untuk ketika semua. Kalau bukan semua, paling tidak, saya sangat bersetuju dengan pendapatnya dan ianya terpakai untuk diri saya. Sudah hampir 3 bulan saya menyahtoksik beberapa perkara dari kehidupan saya. Dengan harapan, perasaan menjadi lebih tenang, tenteram dan bahagia!

Salah satu perkara yang saya nyahtoksikkan dari hidup ialah media sosial terutamanya Facebook. Nanti saya ulas lebih panjang kalau sempat.

Tapi seperkara yang saya rasa saya boleh lakukan untuk meneutralkan perasaan yang toksik ialah dengan menulis. So, hello again, blog! Saya nak aktif menulis semula dalam masa terdekat ini.

To keep me feel lively, able to enjoy something that I really have passion in; writing!

Hello positive vibes, please come to me. Hehe. Please bear with my frequent updates after this ya!

Yeaaaaaayyyyyy. I feel so happy that I finally updating something here! Hehe. Sarah is hormonal again but this time she is superbly happy with her positive vibes.

Much love,

Sarah Shukor.

Leave a Reply