Selamat Setahun Bercinta

Assalamualaikum wbt

Sedar-sedar sudah setahun menjadi isteri kepada Ahmad Thaariq. Ya Allah. Sekejapnya masa berlalu.

Abang, terima kasih atas segalanya selama setahun kita hidup bercinta bersama. Setahun bersama, kita dah pun bertiga. Terima kasih atas segala cinta dan pengorbanan Abang buat Sarah dan Izz.  Sarah mahu terus hidup bercinta bertahun-tahun lamanya dengan Abang dan anak-anak, sampai syurga.

Abang selalu kata Abang sayangkan Sarah. Sekali pun Abang tak luahkan, Sarah tahu itu semua. Kerana yang paling romantis Abang lakukan setiap hari ialah, Abang sentiasa menyebut nama Sarah dalam garapan doa selepas solat.

Selamat setahun bercinta, Abang. Ini cuma permulaan. Kita ada masa depan yang jauh lagi untuk diukir dan dibentuk menjadi nota cinta penuh barakah. Semoga kita sama-sama dapat membentuk keluarga kita tanpa berpaling sikit pun dari jalan Allah.

Sarah tak perlu nak ucapkan kata cinta buat Abang di sini. Kerana Abang tentu tahu, cinta Sarah itu lebih daripada apa yang dapat diucap atau ditulis. Cinta itu hanya boleh Abang rasa dan hayati dengan hati. ;)

22 Responses to “Selamat Setahun Bercinta”

  1. Hannan says on :

    Salam ‘alaik..
    Kami sekeluarga doakan semoga cinta kalian subur dan terus mekar hingga ke syurgaNya.. Ameen..!

    Reply

  2. rohani hashim says on :

    As salam, Dr Sarah
    Kakak nampakkan muka Izz dan muka ayah sama je tembamnya.

    Reply

  3. Adenia Shomel says on :

    Aloohhhhhhhhh temokk nyaa Izz!! Geram aihh maklong!

    Reply

  4. ieda says on :

    semoga bahagia berkekalan….makin tembam nampaknya abah izz tu. :smile:

    Reply

  5. IjanKahar says on :

    Salam,

    Akak doakan cinta kalian akan mekar,subur dan harum sampai ke syurga…amin..

    Reply

  6. nawwar hanifah says on :

    izz tu anak ayah =)

    sangat comel n memang fotostat habis muka ayah dia..

    semoga bahagia smpai syurga =D

    Reply

  7. PERAHSIA HATI says on :

    One happy family!

    Semoga bercinta sehingga ke syurga, Kak Sarah. :mrgreen: :mrgreen:

    Reply

  8. k.i says on :

    cewah.fewit.ups.

    =)

    Reply

  9. Fatin Syahira says on :

    semoga dapat bercinta hingga ke syurga. bersama zuriat-zuriat soleh solehah kelak. ehem. Izz comel! *cubit pipi* hihi.

    Reply

  10. orangmuda says on :

    :grin:
    Alhamdulillah. Sudah setahun,moga kekal bercinta hingga akhirnya.
    Kak Sarah, jika berkesempatan,updatekan ‘Tentang Sarah’ juga.

    http://sarahshukor.com/about/

    Salam du’a-mendu’akan. ;-)

    Reply

  11. Acaii Jawe says on :

    Tiba2 rindu orang umah bila baca ni Sarah :) Happy for both of you sarah. Tho memang suka buat muka camtu ek? Comel,hehehe.

    Reply

  12. samanosuke_04 says on :

    salam, huhu alhamdulillah nampak bahagia jer rumahtangga akak, kite doakan kebahagiaan ni berkekalan dan tempias skali sampai kat kita, hahha

    Reply

  13. Wanhidayat says on :

    Tahniah Dr. Sarah!

    Reply

  14. MamaChrysalis says on :

    tahniah Sarah….semoga hubungan yang dijalinkan akan kekal sehingga ke akhir hayat…..Izz sangat comel….:-)

    Come visit my blog too ya…:-)jangan lupa follow sekali…http://mamachrysalis.blogspot.com/

    Reply

  15. Reen says on :

    baby comel n bam bam juge pipi nyer ;-)

    Reply

  16. daeng says on :

    Assalamualaikum, jemput tgk blogshop saya..saya jual maxi dress long sleeve.susuwai utk wanita muslimah yg anggun, cantik, menarik, dan tertarik..hehe..jemput yekkk…

    Reply

  17. nurida says on :

    assalamualaikum wbt KS.. :)

    saya suka sgt baca blog KS.. 1 hari nnti sy nak jd doktor mcm KS.. huhu.. semoga keluarga ks bahagia sampai ke syurga… Amin~~ :)

    Reply

  18. najib says on :

    dah bace crita 13 tahn mcri cinta,. hahaha seronok.
    harap2 dapat cita mcm tu jgk :razz:

    Reply

  19. seo hk says on :

    Simply desire to say your article is as amazing. The clarity in your post is simply cool and i could assume you
    are an expert on this subject. Well with your permission
    let me to grab your RSS feed to keep updated with forthcoming post.
    Thanks a million and please keep up the rewarding work.

    Reply

  20. شركة مكافحة حشرات بالرياض says on :

    I amm regular visitor, how are you everybody? This paragraph posted at this web page is
    genuyinely good.

    Reply

  21. форекс тренд says on :

    Где-то я это уже видел… А если по
    теме то спасибо.

    Reply

  22. foosball table guide says on :

    What’s up friends, pleasant piece of writing and fastidious arguments commented at this place, I am really enjoying by
    these.

    Reply

Leave a Reply


− 1 = 6