Kononnya…

Assalamualaikum wbt

Dengan bersemangat, saya berhajat hendak menulis panjang pada malam ini. Tapi tiba-tiba pula menguap. Mengantuk dah datang. Kita sambung cerita hari esok sajalah ya.

Esok, kita buat cerita panjang rangkuman kisah empat bulan. Macam-macam rasanya yang hendak saya cerita. Tapi serius memang tak boleh tulis malam ni. Mengantuk sangat dah ni.

Selamat malam semua.

🙂

13 Responses to “Kononnya…”

  1. yonna says on :

    apa ni doktorrrrrr! bagi entry anti klimaks. sakit jiwa para pesakit okay! hahaha. cepat2 sambung ;D

    Reply

  2. alang says on :

    aduyai…
    xkesampaian hajat malam ni..
    menanti penuh sabar…

    Reply

  3. menteil says on :

    aih………

    *ketuk2 meja tanda protes………

    Reply

  4. Natasha A.Hadi says on :

    Salam sarah!

    do write about the big event ya!

    looking forward to read about that:)

    tak sabar nak balik msia ^__^ tak lama dah.

    Reply

  5. anis ayuni adhlan says on :

    ks bile nye nk tls pasal dunia2 medic n ape2 yg swaktu ngannye samada ktika bljr n keje ni formally..kami tertunggu2 je..plezzzzzzzz ks..kami dhagakn pengalamn senior2 kami..org yg dah lalui ape yg kami akn tempuhi sdkit mase lg..kami yakin ks faham ape yg kami rase skrabg sbb ks pon pernah jd medical stdnt kan..lbh2 lg d awal perjlnn sbgai medical stdnt..

    hrp2 akak dpt prtmbangkn dan pleezz don’t take too much time 4 that..
    we just hope that u will understnd us..

    we love n care about u n your fantastic blog!!

    keep up a very great job n tenkiuu..

    slm syg:
    medical stdnt at middle-east..

    luv u!!

    Reply

  6. haritz says on :

    tido lah Dr 😥

    Reply

  7. rashid says on :

    Okey sarah.. selamat malam. Moga lena selenanya k..

    Reply

  8. jiejah says on :

    selamat beristirehat ..cukup rehat baru buat entry panjangggg punyaaaa hehehe 😆

    Reply

  9. faisal admar says on :

    haha baru nak start baca, terbantut 😛

    Reply

  10. rizal says on :

    Salam sarah,

    Mano n3 kau sarah, buek saspen jo lar.

    Manjang kono oncall ko?

    Reply

  11. Acaii says on :

    Ini dah bukan esok ni..dah minggu depan ni..kami mahukan hak kami..pulangkan duit kami sarah!! hahahaha…

    Reply

  12. samanosuke_04 says on :

    …… best gak kan buat entri camnie.. haha, atleast ader gak orang yang komen…

    Reply

  13. ieda says on :

    bila habis HO?

    Reply

Leave a Reply